FAQ
Imate vprašanje? Mi imamo odgovor.
Vstop v igralnico
Kakšni so pogoji za vstop v igralnico?
Pogoj za obisk vseh igralnic na področju Republike Slovenije je, da ste dopolnili 18 let in da predložite ob vstopu veljavni osebni dokument. Mladoletnim je vstop prepovedan.
Kaj potrebujem za vstop v igralnico?
Pred vstopom v igralnico se je na igralniški recepciji potrebno registrirati z veljavnim osebnim dokumentom (potnim listom, osebno izkaznico ali vozniškim dovoljenjem). S pretečenim osebnim dokumentom ali kopijo osebnega dokumenta žal vstop v igralnico ne bo mogoč.
Je vstop v igralnico plačljiv?
Igralnice nimajo enotnega vstopnega režima, zato to preverite na strani igralnice, ki jo nameravate obiskati.
V kakšnih oblačilih lahko vstopim v igralnico?
Za vstop v igralnico ni posebnih zahtev glede oblačil, zaželen pa je urejen videz. Tako npr. ni priporočljiv vstop v kratkih hlačah, natikačih ali športni opremi, prepovedana so tudi pokrivala. Večerna toaleta pa ni potrebna.
Lahko v igralnico vstopi mladoletna oseba v spremstvu staršev ali druge polnoletne osebe?
Ne, v skladu z zakonodajo Republike Slovenije vstop v igralnico mladoletnim osebam ni dovoljen pod nobenim pogojem, niti v spremstvu staršev.
Druga vprašanja glede igralnice
Kakšna so plačilna sredstva v igralnici?
Sprejemamo kartice VISA, DINERS, EUROCARD-MASTERCARD in vse glavne valute po veljavnih tečajih.
Kakšna je ponudba igral?
Ponudba igral se razlikuje med centri. Natančnejši pregled igral ter minimume in maksimume najdete tukaj.
Ali organizirate igralniške turnirje in druge promocije?
Igralnice Hit Universe of Fun redno ponujajo najrazličnejše turnirje, nagradne igre in promocije. Aktualno dogajanje preverite tukaj.
Ali imate lojalnosti program za svoje goste?
V družbi imamo lojalnostni program Privilege Club, v katerega so vključeni centri Park, Perla, Mond, Korona, igralnici Casino Fontana in Casino Drive-in ter hoteli Špik, Sabotin in Lipa ter vsi hoteli znotraj igralniško-zabaviščnih centrov. Nagrajujemo tudi vašo potrošnjo v restavracijah ali wellness centru.
Prepoved vstopa v igralnico
Dobil sem prepoved vstopa v igralnico. Kaj to pomeni?
Igralnica si pridržuje pravico, da igralcem ali obiskovalcem, ki kršijo pravila igre ali hišna pravila igralnice, prepove vstop v igralnico. Prepoved odredi osebje igralnice, njeno trajanje je odvisno od teže dejanja, zaradi katerega je bila izdana. Prepovedi za manjše prestopke so lahko kratkotrajne (od enega meseca do leta dni), za večje prestopke dolgotrajne (nekaj let), za hujše kršitve, kamor spadajo vsi poskusi goljufije pri igri, pa doživljenjske. Gost, ki mu je bila izdana prepoved vstopa, lahko s pisno prošnjo na posebnem obrazcu ali s pismom, naslovljenim na vodstvo igralnice, zaprosi za preklic prepovedi vstopa. Vodstvo igralnice vsak posamezen primer preuči in odloča, če se prošnji lahko ugodi ali ne.
Ali si lahko izdam samoprepoved vstopa v igralnico?
Da, vsak gost igralnice ima v vsakem trenutku možnost, da si na lastno željo izda samoprepoved vstopa v igralnico. Za izdajo samoprepovedi se obrnite na zaposlene v igralnici – navadno na osebje na igralnih mizah ali avtomatih, ki vam bodo po izvedeni identifikaciji z osebnim dokumentom dali v izpolnitev in podpis predpisani obrazec za samoprepoved. Na njem je potrebno navesti želeno trajanje samoprepovedi, ki je od 6 mesecev do 3 let. Obrazec igralnica nato posreduje Sektorju za nadzor prirejanja iger na srečo pri Posebnem finančnem uradu na Finančni upravi Republike Slovenije, ki o prepovedi obvesti tudi vse ostale koncesionarje na področju Slovenije. To pomeni, da je samoprepoved v izbranem trajanju nato veljavna v vseh igralnicah v Sloveniji in je ni mogoče predčasno preklicati, temveč avtomatsko zapade na dan, naveden v obrazcu ob izdaji samoprepovedi.
Na koga naj se obrnem v primeru težav s pretirano igro?
Ko zaznate, da imate težave s pretirano igro ali vas nanjo opozarjajo svojci, vam predlagamo, da k reševanju težave takoj pristopite. Lahko se obrnete na svojega gostitelja ali na točko Privilege, kjer vas bodo seznanili z vsemi možnostmi in vas usmerili na usposobljene strokovnjake. Za hitre informacije pokličite: ________
Privilege Club
Kaj je Privilege Club in kako se lahko včlanim?
Privilege Club je klub zvestobe centrov Hit Universe of Fun, ki vašo zvestobo ves čas nagrajuje. Ob obisku se ustavite na točki Privilege, kjer boste prejeli vse informacije o ougodnostih in izpolnili včlanitveni obrazec.
Ali se lahko včlanim tudi preko spleta?
Trenutno se lahko včlanite le v samem centru. Izjema je spletna igralnica, kjer se lahko včlanite na daljavo. Prav tako lahko za hotelsko rezervacijo oddate namero o včlanitvi že preko spleta in že takoj rezervirate po nižji ceni, sam postopek včlanitve pa boste zaključili ob obisku igralnice.
Kakšne so bonitete?
Celoten seznam ugodnosti najdete tukaj.
Koliko točk potrebujem za neko storitev?
Zbrane toče lahko pokoristite za storitve, vse od igre do nočitve, hrane, pijače … Koliko točk potrebujete za določeno storitev lahko preverite na ceniku v točkah.
Izgubil sem svojo kartico Privilege. Kako jo lahko na novo pridobim in kaj se zgodi s točkami na njej?
V primeru izgube kartice se ob vašem naslednjem obisku obrnite na zaposlene na točki Privilege. Ti vam bomo vašo izgubljeno kartico vrnili ali izdali novo. Vse do sedaj pridobljene ugodnosti in točke pa bodo zabeležene tudi na novi kartici.
Kako lahko porabim zbrane točke?
Točke lahko koristite za igro, hrano, nočitve ali spa storitve. Več o tem si preberite tukaj.
Kako lahko pokoristim točke za igro?
Zbrane točke lahko za igro pokorostim pod naslednjimi pogoji.
Ali priigran denar ostane na kartici Privilege?
Na Privilege kartici se nabirajo le točke. Iz igralnega avtomata je potrebno natisniti listič, katerega lahko na blagajni ali avtomatski blagajni zamenjate za gotovino.
Ali moram biti član kluba Privilege Club, da se lahko registriram v spletno aplikacijo My Privilege?
Ja, predpogoj za registracijo v My Privilege je članstvo v klubu zvestobe. V aplikaciji najdete svoje stanje točk, ugodnosti, ki vam glede na stanje točk pripadajo, različne personalizirane ponudbe in vabil, rezervirate pa lahko tudi sobo po klubski ceni.
Kje se lahko registriran v My Privielge?
Člani kluba se v aplikacijo lahko registrirate na spletni strani My Privilege, kjer najdete tudi video navodila za registracijo.
Kje lahko preverim svoje stanje točk?
Svoje stanje točk in ugodnosti, ki vam s temi točkami pripadajo, lahko kadarkoli preverite na aplikaciji My Privilege ali v samem centru: na kiosku z informacijami ali na točki Privilege.
Koliko časa mi veljajo točke Privilege?
Točke veljajo neomejeno, če vsaj enkrat letno obiščete in zbirate točke v centrih Hit Universe of Fun. Gostom, ki v koledarskem letu niso opravili nobenega obiska, točke po enem letu brišemo. Pred brisanjem prejmete elektronsko pošto ali sms sporočilo, s katerim vas pravočasno opozorimo o nameri.
Kje lahko dobim dodatne informacije v zvezi s Privilege Clubom?
Vse informacije glede Privilege Cluba dobite na točki Privilege v vašem priljubljenem centru Hit Universe of Fun ali preko elektronske pošte privilege@hit.si.
Zabava
Je ogled zabavnih programov plačljiv?
Ogled večine zabavnih programov je brezplačen. Specifike posameznih enot in določenih odmevnejših dogodkov preverite na spletni strani posameznega centra.
Ali se lahko mladoletna oseba udeleži koncerta (plesnega nastopa, drugega programa)?
Ne, spektakelska dvorana je uradno del igralnice, zato mladoletnim osebam vstop v dvorano ni dovoljen.
Parkirišče in dostopi
Ali je ob centru parkirišče?
Gostom vseh naših centrov nudimo brezplačno parkirišče.
Navigacija do centrov
PERLA, Resort & Entertainment****
Kidričeva 7, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Google maps | Apple maps
PARK, Hotel & Entertainment****
Delpinova 5, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Google maps | Apple maps
CASINÒ DRIVE-IN
Mednarodni prehod 4, 5290 Šempeter pri Gorici, Slovenija
Google maps | Apple maps
SABOTIN, Hotel & Restaurant***
Cesta IX. korpusa 35, 5250 Solkan, Slovenija
Google maps | Apple maps
LIPA, Hotel & Bistro***
Trg Ivana Roba 7, 5290 Šempeter pri Gorici, Slovenija
Google maps | Apple maps
KORONA, Resort & Entertainment****
Vršiška 23, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
ŠPIK, Alpine Resort***/****
Jezerci 21, 4282 Gozd Martuljek, Slovenija
Google maps | Apple maps
RAMADA Resort Kranjska Gora****
Borovška Cesta 99, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
RAMADA Hotel & Suites Kranjska Gora****
Borovška cesta 93, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
HOTEL KOMPAS****
Borovška Cesta 100, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
APARTMAJI VITRANC***
Borovška Cesta 95, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
CASINÒ LARIX
Borovška 99, 4280 Kranjska Gora, Slovenija
Google maps | Apple maps
KAMP ŠPIK***
Jezerci 15, 4282 Gozd Martuljek, Slovenija
Google maps | Apple maps
MOND, Resort & Entertainment****superior
Sadjarska pot 15, 2212 Šentilj v Slovenskih goricah, Slovenija
Google maps | Apple maps
COLOSEUM CLUB, Gaming & Entertainment
Terezija bb, KSC Skenderija, 71000 Sarajevo, Bosna in Hercegovina
Google maps | Apple maps
Hotel
Kako lahko rezerviramo sobo v hotelu?
Najugodnejša ponudba je za direktno rezervacijo* preko naše spletne strani (ob oddaji namere za včlanitev v Privilege Club). Enostavna je rezervacija tudi preko naše rezervacijske službe: t 080 71 12.
*Velja za Perlo, Park, Mond, Korono, Špik, Sabotin, Lipo.
Kdaj lahko prevzamem sobo (check-in) in kdaj jo je treba zapustiti (check-out)?
Check-in je možen od 14. ure dalje, odjava pa do 10. ure dopoldan.
Do kdaj lahko brez stroškov prekličem rezervacijo?
Rezervacijo lahko brez stroškov odpovem do 1 dneva pred predvidenim prihodom. V primeru kasnejše odpovedi morate kriti stroške nočitve.
Ali nudite kakšne popuste na nočitve?
Člani kluba so ob direktnih rezervacijah upravičeni do gotovinskih popustov, in sicer: kartica Silver 10 % (spletna rezervacija), Gold 20 % in Black 50 % popusta. Dodatno za člane kluba organiziramo promocije za ugodnejšo ceno v točkah in pošiljamo direktno pošto z ugodnejšo možnostjo bivanja. Tudi če niste še član kluba, lahko potrdite svojo namero o včlanitvi in rezervirate z 10 % popustom. Včlanitev boste zaključili ob registraciji v hotel.
*Velja za Perlo, Park, Mond, Korono, Špik, Sabotin, Lipo.
So hišni ljubljenčki v hotelu dovoljeni?
Psi v večini naših hotelov niso dovoljeni. Izjema so le hoteli Lipa, Sabotin in Špik, kjer je bivanje psov dovoljeno proti plačilu.
Ali se na ceno sobe obračuna še kakšen dodaten strošek / dajatev?
Dodaten strošek je samo turistična taksa, ki se med občinami v Sloveniji razlikuje.
Ali je spletna rezervacija ugodnejša?
Garantiramo vam najugodnejšo ceno za direktno spletno rezervacijo. Člani kluba lahko koristijo tudi točke za plačilo sobe*.
*Velja za Perlo, Park, Mond, Korono, Špik, Sabotin, Lipo.
Kako vem, da je spletna rezervacija potrjena?
Po izvedeni rezervaciji boste na e-mail prejeli mail, ki potrjuje vašo rezervacijo.
Ali je ob hotelu parkirišče?
Gostom vseh naših hotelov nudimo brezplačno parkirišče.
Katere kartice lahko uporabljam v igralnici in katere v hotelu?
V hotelu, restavracijah in spa centrih sprejemamo vse kartice. V igralnici sprejemamo vse kreditne kartice, razen American Express.
Zaposlitev
Kakšne zaposlitvene priložnosti ponuja Hit?
Hit je že vrsto let eden večjih delodajalcev v Novi Gorici, Kranjski Gori in tudi drugih krajih po Sloveniji. Ponuja najrazličnejše možnosti zaposlitve, v zadnjih letih jih je gotovo največ iz področja gostinstva. Kadarkoli se lahko obrnete na nas in svoj interes izrazite z vpisom v našo bazo potencialnih kadrov. Z veseljem vam bomo poslali informacijo o primernih delovnih mestih. Trenuten nabor delovnih mest si oglejte tukaj.
Urniki
Kakšen je urnik igralnice?
PERLA, Resort & Entertainment****
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
24/7
PARK, Hotel & Entertainment****
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
PONEDELJEK – ČETRTEK | 14.00 – 2.00
PETEK | 14.00 – 3.00
SOBOTA | 12.00 – 4.00
NEDELJA | 10.00 – 2.00
CASINÒ DRIVE-IN
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
PONEDELJEK – SOBOTA | 17.00 – 24.00
NEDELJA | 14.00 – 21.00
KORONA, Resort & Entertainment****
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
NEDELJA – ČETRTEK | 14.00 – 2.00
PETEK | 14.00 – 3.00
SOBOTA | 14.00 – 3.00
CASINÒ LARIX
Igralnica:
24/7
MOND, Resort & Entertainment****superior
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
VSAK DAN | 15.00 – 3.00
CASINÒ FONTANA
Igralnica:
VSAK DAN | 15.00 – 2.00
Igralne mize:
VSAK DAN | 19.00 – 2.00
COLOSEUM CLUB, Gaming & Entertainment
Igralnica:
24/7
Igralne mize:
VSAK DAN | 18.00 – 4.00
Kdaj dela točka Privilege?
PERLA, Resort & Entertainment****
NEDELJA – ČETRTEK | 10.00 – 1.00
PETEK, SOBOTA | 10.00 – 2.00
PARK, Hotel & Entertainment****
PONEDELJEK – PETEK, NEDELJA | 09.00 – 24.00
SOBOTA | 09.00 – 01.00
CASINÒ DRIVE-IN
24/7
KORONA, Resort & Entertainment****
PONEDELJEK – ČETRTEK | 12.00 – 1.00
PETEK, SOBOTA | 12.00 – 2.00
NEDELJA | 10.00 – 1.00
MOND, Resort & Entertainment****superior
PONEDELJEK – ČETRTEK | 12.00 – 24.00
PETEK, SOBOTA | 12.00 – 01.00
NEDELJA | 10.00 – 24.00
Kdaj obratujejo restavracije?
Restavracija Calypso, PERLA
PONEDELJEK, TOREK | zaprto
SREDA, ČETRTEK, PETEK, NEDELJA | 19.00 – 23.00
SOBOTA, ITALIJANSKI PREDPRAZNIKI | 18.00 – 24.00
Informacije in rezervacije: t 05 336 31 35 (od 18.00 dalje) | e gostinstvo.perla@hit.si
Restavracija Mediterraneo, PERLA
Zajtrk:
VSAK DAN | 7.00 – 11.00
À la carte:
NEDELJA – TOREK | 12.00 – 15.00 & 19.00 – 23.00
SREDA | 12.00 – 15.00
ČETRTEK | 12.00 – 15.00 & 19.00 – 23.00
PETEK | 12.00 – 15.00 & 19.00 – 24.00
SOBOTA, ITALIJANSKI PREDPRAZNIKI | 12.00 – 15.00 & 18.00 – 24.00
Informacije in rezervacije: t 05 336 31 49 | e gostinstvo.perla@hit.si
Restavracija Oceanis, PERLA
PONEDELJEK – PETEK | 19.00 – 23.00
SOBOTA | 13.00 – 15.00 & 18.00 – 23.00
NEDELJA, ITALIJANSKI PRAZNIKI | 12.00 – 15.00 & 18.00 – 23.00
Informacije: t 05 336 31 49 | e gostinstvo.perla@hit.si
Restavracjia TIffany, PARK
PONEDELJEK – SOBOTA | 19.00 – 23.00
NEDELJA IN PRAZNIKI | 12.00 – 15.00 & 19.00 – 23.00
Informacije in rezervacije: t 05 336 26 65 ali 05 336 20 00
Restavracjia Panorama, PARK
Zajtrk:
VSAK DAN | 7.00 – 11.00
À la carte:
VSAK DAN | 12.00 – 15.00 & 19.00 – 23.00
Informacije: t 05 336 26 26
Kavarna Caffè Dolce Vita, PERLA
NEDELJA – ČETRTEK | 7.00 – 23.00
PETEK | 7.00 – 24.00
SOBOTA | 7.00 – 1.00
Informacije in naročila: t 05 336 31 45 (od ponedeljka do petka med 8. in 22. uro) | e slascicarna@hit.si
Bistro Lipa
Zajtrk:
PONEDELJEK – PETEK | 7.00 – 10.00
SOBOTA, NEDELJA IN PRAZNIKI | 7.00 – 10.30
Bar:
VSAK DAN | 7.00 – 22.00
À la carte:
PONEDELJEK – PETEK | 11.00 – 15.00 & 18.00 – 21.30
SOBOTA, NEDELJA IN PRAZNIKI | 12.00 – 15.00 & 18.00 – 21.30
Informacije in rezervacije: t 05 336 60 06
Restavracija Sabotin
Zajtrk:
PONEDELJEK – PETEK | 7.00 – 10.00
SOBOTA, NEDELJA IN PRAZNIKI | 7.00 – 11.00
Bar:
NEDELJA – ČETRTEK | 7.00 – 21.30
PETEK, SOBOTA | 7.00 – 23.00
À la carte:
VSAK DAN | 7.00 – 21.30
Informacije in rezervacije: t 05 336 52 00
Restavracija Atlantis, PERLA
Informacije in rezervacije: t 05 336 31 49 | e gostinstvo.perla@hit.si
Restavracija Garden, KORONA
PONEDELJEK – SOBOTA | 12.00 – 14.00 & 19.00 – 21.30*
NEDELJA | 12.00 – 14.00 & 18.00 – 21.30
Informacije: t 04 5878 244
Restavracija Montana, KORONA
Zajtrk:
VSAK DAN | 8.00 – 10.00
À la carte:
VSAK DAN | 12.00 – 14.00 & 17.00 – 22.00
Informacije in rezervacije: t 04 5878 244
Hotelske restavracije Hit Alpinea
Zajtrk:
VSAK DAN | xxx – xxx
À la carte:
VSAK DAN | xxx – xxx & xxx – xxx
Informacije in rezervacije: t xxx
Gostilna Kavka
VSAK DAN | xxx – xxx
Informacije in rezervacije: t xxx
Kavarna Prisank, RAMADA
VSAK DAN | 8.00 – 22.00
Informacije in rezervacije: t 04 588 48 20
Restavracija Bazar & Bazar Premium, MOND
Zajtrk:
VSAK DAN | 7.00 – 11.00
Samopostrežna:
NEDELJA – ČETRTEK | 12.00 – 23.00
PETEK, SOBOTA | 12.00 – 24.00
À la carte:
NEDELJA – ČETRTEK | 12.00 – 23.00
PETEK, SOBOTA | 12.00 – 18.00
Informacije in rezervacije: t 02 655 55 24 | e mond@hit.si
Restavracija Harmonia, MOND
PETEK, SOBOTA | 18.00 – 24.00
Informacije in rezervacije: t 02 655 55 24 | e mond@hit.si
Kdaj obratuje spa/wellness/bazen?
Spa Perla
PETEK – PONEDELJEK | Bazen, masaže, lepotne storitve, fitnes: 9.00 – 21.00, Savne: 11.00 – 20.30
TOREK – ČETRTEK | Bazen, masaže, lepotne storitve, fitnes: 13.00 – 21.00, Savne: 14.00 – 20.30
Otroci lahko obiskujejo bazen samo do 15. ure.
Informacije in rezervacije: t 05 336 33 33 | e spa.perla@hit.si
Sky Beach, PERLA
VSAK DAN | 11.00 – 19.00
Informacije in rezervacije: t 05 336 33 33 | e spa.perla@hit.si
Alpski Wellness in center lepote Špik
Alpski Wellness:
VSAK DAN | 10.00 – 21.00
Center lepote:
VSAK DAN | 9.00 – 21.00
Informacije: t 04 587 75 80 | e wellness.spik@hit.si
Svet vode in savn Špik
Bazen:
NEDELJA – PETEK | 9.00 – 21.00
SOBOTA | 9.00 – 23.00
Savne:
od 1. 6. do 30. 9.:
NEDELJA – PETEK | 14.00 – 21.00
SOBOTA | 14.00 – 23.00
od 1. 10. do 31. 5.:
NEDELJA – PETEK | 12.00 – 21.00
SOBOTA | 12.00 – 23.00
Informacije: t 04 587 75 80 | e wellness.spik@hit.si
Sprostitveni center Kompas
Bazen:
VSAK DAN | 9.00 – 19.00
Savne:
VSAK DAN | 9.00 – 19.00
Informacije in rezervacije: t 04 589 20 86
Wellness Larix
Bazen:
VSAK DAN | 9.00 – 21.00
Savne:
od 1. 6. do 30. 9.:
VSAK DAN | 14.00 – 21.00
od 1. 10. do 31. 5.:
VSAK DAN | 12.00 – 21.00
Lepotni center:
VSAK DAN | 11.00 – 21.00
Informacije in rezervacije: t 04 588 45 00 | e aqua.larix@hit-alpinea.si
Wellness Sky Center, MOND
VSAK DAN | xxx – xxx
Informacije in rezervacije: t 02 655 55 00 | e hotelmond@hit.si
Dodatna vprašanja
Niste še dobili vseh odgovorov?
Pokličite nas na 080 71 12, pišite nam na booking@hit.si ali privilege@hit.si. Pustite nam lahko tudi svoj kontakt ali nam sledite na socialnih omrežjih.